مشاوره ملکی با وکیل

دانستنی های جالب از سر تا سر دنیا

مشاوره ملکی با وکیل

۲۷ بازديد
مشاوره ملکی

تا به حال برایتان پیش آمده که در امر خرید و فروش زمین،ویلا و... به مشکل بخورید و نتوانید مشکلتان را حل کنید چه می کنید؟در این شرایط است که شما به یک وکیل مسلط به قوانین، با تجربه و با علم کافی نیاز دارید.در این مقاله می خواهیم وکیل ملکی را با شما توضیح دهیم و بگوییم متقاضیان این شغل چه وظایفی دارند پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

وکیل ملکی خوب باید در حوزه وکالت ملک تخصص کافی داشته باشد و به تمامی پرونده ها اشراف کامل داشته باشد.وکیل ملکی خوب است که با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده به خوبی و به شکل کارآمد موکل خود را راهنمایی کند و پیش کند که می تواند از این پرونده پیروز بیرون آید یا خیر به عبارتی دیگر همه جوانب را بسنجد و سپس اقدام به دست گرفتن پرونده ای کند.

 دعاوی ملکی انواع گوناگونی دارد.در برخی از این پرونده ها فردی از فردی دیگر قصد سوء استفاده دارد اما در برخی موارد معمولا به دلیل نقص قوانین این اختلافات شکل می گیرد؛ به علاوه ممکن است در برخی مسائل قوانین مربوط به ثبت ملک رعایت نشود.
دعاوی ملکی در کل به 3 دسته تقسیم می شوند که عبارتند از دعاوی ملکی کیفری،
دعاوی ملکی حقوقی و دعاوی ثبتی ملکی که هر کدام چندین زیر شاخه برای خودشان را دارا هستند.

از جمله دعاوی ملکی حقوقی می توان به تعدیل اجاره بها، الزام تنظیم سند رسمی، مطالبه سرقفلی و حق کسب و... اشاره کرد.

دعاوی ملکی کیفری عبارتند از جعل سند، فروش مال غیر، خیانت در امانت، انتقال مال غیر به اشخاص دیگر، ورود غیر مجاز به ملک غیر و... هستند.

دعاوی ثبتی ملکی از افراز ملک، باطل شدن سند مالکیت معارض، باطل شدن سند رسمی به انواع دلایل و... که معمولا این دعاوی زمانی به وجود می آید که فرایند انتقال سند بین دو فرد  انجام گیرد.

هزینه وکیل ملکی

مشاوره و مشورت هیچ گاه به زیان کسی نبوده در امر دعاوی ملکی نیز به همین طریق است اما توصیه ما به شما این است که از افراد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید که همان وکلای ملکی می باشند.صرف هزینه کم در اینچنین دعوی هایی به نفع هر دو طرف است زیرا امکان دارد با بی آگاهی حرکت کردن و اقدام به شکایت به ضرر شاکی تمام شود و حتی خسارت های مالی زیادی را متحمل شود.

خلاصه مطلب

در این مطلب سعی کردیم درباره وکیل ملکی را برای شما توضیح داده و انواع دعاوی ملکی را بیان کنیم همینطور از هزینه های وکیل ملکی برای شما بگوییم که امیدواریم این مطلب مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

https://www.sena2015.com/v/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%D9%84%DA%A9%DB%8C.html

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.